Search This Blog

Tuesday, November 2, 2010

Lubasin teatriteemalist sissekannet, aga see ootab veel sahtlis.
Tegemistest tahan rääkida niipalju, et lõpuks ometi mulle tundub, et kõik asjad hakkavad väikesel viisil kokku klapitama ennast. Olen kuulnud nii mõndagi endast, seda kuidas teised mind ja minu tegemisi, ütlemisi kõrvalt näevad- ja see aitas nii nii palju mõistmaks ennast paremini, seda kuidas sinu sõnad pikkamööda muudavad inimest, ilma et sa ise midagi sellist taotlekski. Igastahes, sellest oli suurt kasu ja olen üsnagi kindel, et see toob kasu ka minu edasistele ütlemistele ja käitumisele. Julgeksin öelda et kõik on liikumas ülesmäge, aga eks aeg annab arutust.
Niisiis päevakohaste teemade juurde- käin peotantsukursustel, ja appiappi, mulle tõesti meeldib ning ma naudin juba vaikselt üha rohkem ja rohkem neid samme ja keerutusi, millega peab tõdema saab ikka päris palju nalja. Varsti olen valmis minema ballile (noh see sai öeldud juba konteksti pärast, usun et kuhugile ballile ma siiski niipea veel ei satu). Küll aga sattusin armsa sõbranna juurde nädalavahetusel, keda ei olnud küll terve suvi näinud ja peale ka veel. Juttu jätkus kauemaks ja vein voolas ojadena (siiski küll vaid minu klaasi, kuna kõik teised tarbisid kangemat).
Kooliga on asjad niikaugel, et, ei olegi vist väga kaugel, ootasin II kursuse alguses seda et saan võtta kõvasti rohkem aineid ja ainepunkte kui seda on 30- ehk suhteliselt madal, küll aga normile vastav punktisumma, lihtsalt kahjuks mitteüksi tarvilik aine ei klapi teiste tarvilike ainete aegadega, ma üldse imestan kuidas ülikooli süsteem üleval püsib ja kuidas lõpetada baka 3 aastaga, nii et sul on vaid 180EAP.d käes, siiani ei usu et see on võimalik. Ning kõrvalerialaga on hoopiski segased lood, olen õppinud aga seda et kõik mis meeldib, huvitab ja on põnev ei pruugi olla siiski sinu jaoks. Aga põidlad pihku ja lootma parimat :). Teatriteadusega on õnneks korras, kuna olen nüüd ametlikult teatriteaduse tudeng siis saan ikka toredaid kirju toredatelt inimestele ja veel toredama sisuga, kus mul on võimalus käia vaatamas erinevate väga heade eesti lavastajate töid. Selline asi on ainult kiiduväärt ja pealegi veel niinii exiting
Ning otsin jätkuvalt tööd, vähemasti hoian silmad kõrvad lahti ja lisasin ennast ka TÜ ülikooli tööpakkumiste listi, iga päev vupsab sealt läbi 3-4 erialast tööpakkumist, ehk näkkab.


Nüüd aga loen midagi ja vajun vaikselt unne kuna homme tuleb tegus päev :)

Musimusi Siljalt

No comments:

Post a Comment