Search This Blog

Friday, May 21, 2010


Enne juttu, üks väike teemakohane pildike lihtsalt meeldetuletuseks, sad but true


Mul oli täna siis kauaoodatud keeleteaduse ajaloo eksam, mis oli...wiked..Seejärel hakkasime kohe Pärnu poole kimama, Mikk tegi isegi ühe ohtliku manöövri, möödasõidu mis oli tingitud sõidan 130ga ja olen äge laulust. Mul tuli autos selline suvetsill tunne, et me mitte ei sõida Pärnusse vaid tripime niisama kaunil suvepäeval kaunil Maarjamaal ringi.. rarrr.. see oli sosofunfunfeeling.
IGAtahes, käisime õhtul ka boyfriendi onu ja onunaisel külas, neil on tilluke, sossu ja über-nunnu pisike beebitsikk, ei tasu mainidagi et ei saanud kogu õhtu teda sülest ära, ainukeseks häirivaks teguriks kogu grilli ja tsilli juures olid sääsed, sääselaine, sääseparv... pirrpirr... öööh, manustasime suurel hulgal siis mingid sääsespreid. Ja Kevin, 3 aastane poja, kes mind miskipärats veitsa pelgab, oli supertruper energiline ja ta oli ka ühtlasti ainuke vist keda sääsed ei söönud, .... selle pelgamise koha pealt öeldi mulle et, liiga vähe viibin seal..parandan?! Ühtlasi siis mainini häbis ära, et see oli minu esimene grill sel aastal.
Nüüüd produtseerin kodus kooliasju, kuna kluppiminekuks ei jätkunud enam piisavalt jaksu ja aega, jõuab.....sest.... suvi on ju kohekohe käes kui kõik eksamid ikka tehtud saab.

No comments:

Post a Comment