Search This Blog

Wednesday, May 26, 2010

Produktiivsus


Alustaks sellega, et meil ei ole elektrit, ma võiksin kirjutada terve raamatu Aleksandri tänava seiklustest, hetkel aga oli olukord selline et veetsin suure osa päevast õhtul kella kümneni raamatukogus grupitööd tehes ja ka oma eksamiks õppides. Olgem ausad, ma ei ole loodud õppima terve päeva, mu silmad lihtsalt tiirutasid peas ringi, nii et tekst muutus üsna mitmekordseks. Aga see selleks, kuna kodus sooja toitu teha ja ei saa ja see kapis niisama rikneb siis tegin kiirotidu shopingu uuest Tasku rimist, mis ei olnud suurem asi - ei Rimi ega toit, mis oli soolane ja rasvane. Ütleme nii et kogu toiduvalik oli üsna niru, aga ajab asja ära kui väga vaja :)
Natuke meie religiooni kodutööst - töö produktiivsus oli suht null algul, aga seltskond oli selle asemel väga ägenzzz ja chillgrill ja värki, seega sai kodutöö ka lõpuks siiski... valmis?

Muide mul oli täna teatriteadus eksam, jah ei teagi kuidas nüüd läks. Draama ja jant ja tegelaskond kahe tegelase näol ei kõlanud just paljutõotavalt, seega elame-näeme.

Aaa jaaa, täna koju jõudes, panin kodus paljupaljupalju, kõik küünlad mis olid põlema ja valgust oli küll, et oma materjali ja paberihunnikus tuhnida ning tuuulata.

Ja btw, ma lähen järgmine esmaspäev endale tšinšiljat vaatama, MA EI SUUDA SEDA ÄRA OODATA.

Aga lõpetseks on asjalood nii, et asun suve jälle, juba neljandat suve tööle Pärnu Jahtklubis, mis on nüüd veel uuem ja veel parem kui ennem, vähemasti kliendi seisukohast, baarilett meenutab veitsa sellist rannaklubi baariletti (H). Nii et Krisssu, meil saavad olema pikad ja produktiiivsed ( ja mõned sõnad jätan siinkohal vahele ) jahkltubipäevad.

No comments:

Post a Comment