Search This Blog

Thursday, June 3, 2010

Sigri-migri





Ma ei mäletagi mis ajast ma midagi siia avalikustasin.
Eelmine laupäev, st 29, 30 ndatel kuupäevadel olin uhiuues Jahtklubis tööl, see oli nii ilus, või noo tegelikult innovatsiooniline. Mulle meeldib, esialgu, eks paistab kui kiireks seal suvel läheb, kuna omanikud on seda ikka piisavalt promonud ning ei tea kas kõik töötajad suudavad seda ka tagada, aga loooodame...et kõik läheb fainilt & funnylt. Uus asi on ka see, mil ma aastakese seal suvel eemal viibisin, et nüüd on rohkemad inimesed kassas ja neil on nn abilised, mina ole see lucy one, kes saab siis ka kassasse. Loodan et ma midagi seal lõputult vussi ei aja xD. Aga ühesõnaga on kogu see õhkkond nii palju kui ma seal viibinud olen päris mõnss, peaaegu et sama mis paar aastat tagasi :)).
Mul on jäänud veel kaks eksamit, ja üks koduessee maailmakirjanduses. 11 juuni peaksin siis Pärnusse tagasi kolima ja 12ndal juba tööle asuma.
Sääski on ka päris palju, kohe nii palju et neid mahub ühte tuppa ma kujutan ette et äeva raamatukogu oma meeldiva seltskonnaga väisanud. Ja täna olen veetnud suurema aja kodus kohvi ja lehmakommide ning etno ja antropoloogia seltsis, seega peab homne eksam ikkagi HÄSTI minema, pöidlad pihku, eksekseks. Ja etno on tegelikult päris huvitav, igast need sororaadid ja leviraadid..
Tegin vahepeal ka mõningad plaanid suveks, suvelõpuks, ja sellega meenus ka sünnipäev millele ei taha ma absoluudselt mõelda, see võiks see aasta olemata olla vist... kuigi soliidsesse ikka peaks ka olema ju mul hea meel jõuda.. kes teab mis tuuled mu meeltes aga juba augustis puhuvad, võimalik et see asi hakkab mulle isegi meeldima.

Jaaa vahepeal oli erki moeshow, oleksin vägaväga tahtnud minna, aga jäi kahjuks erinevatel põhjustel minemata, järgmine aasta olen kohal. Piltide ja jutu järgi armusin ära Aafrika valgesse..innovatsiooniline.

Aga ma lähen 9ndal juuksurisse, siis näete something njuuut :))

No comments:

Post a Comment