Search This Blog

Saturday, June 12, 2010

See meenutab mulle nüüd Anna-Stiinat kuni jaanuarini, või siis asendab teda, mwhaha.. Anna :)



Teen kiiresti, niii kiiresti kui mu mõte võtab, sest ma olen väsind, täiesti väsinud nii füüsiliselt kui vaimselt... jah :)
Täna oli tööpäev, päris selline tööpäev et ma olen nüüd siis klienditeendaja ja oman kassat ja vastutan selle eest, eks siis homme kuuleb kas panin midagi möödakõrvaleeemale ära või ei. Hetkel tuleb MM-i wakawaka, just see mida on hetkel vaja. Jah pidin seda mainima, sest see on nii Aaafrika laul, ja seda mitte absull halvas mõttes, minus vähemasti loob see sellise mõnna suvetunde, et ma istun Pärnu asemel hoopis kuskil Aafrika rannal ja tantsin lõkke ümber hulahula.
Tore oli ka see et venna tegi õhtul pannkoooke, just natuke aega tagasi, nomnomnom- ma olen talle väga tänulik, kuna pidasin täna kergte vee dieeti uuuuunbelivable speedi tõttu tööl aga see selleks..
Eile algas MM, nägin isegi esimese mängu ka ära, mul NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII meeldis see aafrika jalgpallurite tants, wowowowowow, pingutan üle- või siiski EIII :).
Eile kolisin oma riided ka kõik Pärnusse ära, põhjalik kolimine toimub 21 ideaalide järgi ja ma hetkel isegi veidike igatsen Tartut, kuiiiid vaade mida avaneb Jahikast on ka superrr! MERI, ma jumaldan merd ja sain sellest veel rohkem aru kui olin Tartus veetnud 9 kuud ilma mereta, see on eluks vajalik.
Mul on veel niipalju rääkida, aga aeg surub peale kuna homme peab tööle minema :)

No comments:

Post a Comment