Search This Blog

Thursday, June 10, 2010

Creeeeece, Australia..Kopli


Tänane päev algas lõunal, eile oli Anna juures nn hüvastijätu pidu võiii... nimetagem seda pigem peaaegu-1 ülikooliaasta lõppemise ärasaatmine, sest hüvastijätt on kuidagi nii tühi ja paha-tunde sõna. Milles siis asi? Nimelt selles et preili Anna-Stiina läheb 7. kuuks Kreekasse vabatahtlikuks, rohkem ma ei räägi, aga see on äärmiselt põnev, kasulik ning hädavajalik ja tänuväärne töö mida ta seal tegema hakkab. Olen õnnelik ta üle :)) Ja ta jättis mulle ka imearmsa mõmmi seniks kuni ta ära on, numpsnumpsnumps.
Eile käisime lõpuks ka Auras ära, ma pettusin, totaalselt pettusin, lapsepõlves oli see paljusuurem, paljuägedam, paljukiftim. Ma tundsin end hetkeks tõelise täiskasvanuna kuna ümber sibasid vaid 10 aastased poisid. Seega vedelesime mitmed tunnid niisama basseinis ja mullikas, kuna ära ei viitsinud ka kohe tulla, lõpuks sundis ikkagi kloor meid lahkuma. Ma ei tea miks nad kasutavad seal ainult kloori, puhast vett vist ei olnudki... :/. Ning sauna kohta (ma pean sauna kommenteerima, kuna olen saunafänn), see ei olnud saun, seal ei olnud soe, kui just mitte nimetada soojaks 80kraadi. Aga vähemasti on süda rahul et sai ära käidud :))
Teiseks oli meil elukaaslasega pikk jalutuskäik liinil Aleksandri-Kopli (Tartu linnas), aga Kopli jääb Kopliks, vahet ei ole kas ta asub Tallinnas või Tartus, mõlemad on kesklinnast ikka väga kaugel ja jätavad suhteliselt sama meeleolu südamesse, kuigi Tartu oma on siiskisiiski tsipa leebem. Igatahes võttis sinna jalutamine ja tagasi jalutamine ja veel mujal jalutamine tiirudega aega pea 3 tundi, õnneks on sellised jalutuskäigud vaid headheadhead meie kehale ning vaimule. Ja peale selle nägime me nii huvitavaid asju ning Kopli aedade puuskulptuure, mis olid kergelt öeldes päris alasti.
Ja ma kolin nüüd 11.ndal Pärnusse tagasi. Või noh lõplikult siiski 21. juunil aga ikkagi, viin oma enamuse riideid ja muud pudipadi asjad koju ära.

Seoses sellega et kõik Austraaliasse lähevad olen ma arvestanud, aga sellega et mu sõber teatab mulle juuni algul et sõidab 20 juuni Austraaliasse pm elama, ei ole ma veel harjunud. Kahju on, aga samas on ka siiralt hea meel, et ta saab võimaluse proovida igast uusi asju ja end proovile panna. Peale bakat lähen külla, selles olen veendunud 110% :)).
Praegu aga üritan edasi õppida kuna mul on homme üldise teatriajaloo eksam, see on kõige põnevam aine aga hoolimata sellest suudan ma sellele kõige vähem keskenduda ja seda kõige vähem õppida. Ja õhtul külastan viimast korda see õppepoolaaasta ka utlibiii.
Ilusat päeva jätkuuu :)

No comments:

Post a Comment