Search This Blog

Sunday, June 6, 2010

Hommiklõunad


Feiiivoriiits, kleidi-ideee


Mu hommikud algavad aastast aastasse väga regulaarselt, vabadel päevadel kindlasti mitte enne ühte või kahteteist. Sellest ka asjaolu et eile suutsin magama jääda pool neli öösel, päike hakkas vist juba tõusmaaa...haha..
Hea uudis on see et see aasta on lõpetajaid nii palju, nii baka kui ka gümnaasiumi, ja kahju on sellest et arvatavasti kõigile neile ma ei jõua töö tõttu, muidu peaksin vist terve nädala vabaks võtma :(. Siiski siiski üritan jõuda niipaljudele kui vähegi võimalik, kuigi jaaaah... see on väheke mu enda egoismi pärast ka nendele sündmustele kohale jõuda, tore on ju kui sinu sõbrad ka sinu tähtsatest asjadest osa võtavad :)). Igatahes kiidaksin ma kõiki kes see aasta lõpetavad.. PALJU ÕNNE :)! u made ittt.

Kuna ma olen viimast nv Tartus, siis tekime kursatsikkidega reedel peo, asi läks natuke piiridest välja kuid über-tore oli ikka. Laupäev ei olnud väga produktiivne ja suurem osa läks puhkamisele - õhtul jõudsime välja ka Annaga, ja ma pean ära mainima et ta sõi oma esimese kõrbenud mac-i burgeri...hahahahahaaa.. ja mina kes kunagi selliseid asju ei söö, suutsin ka 2 ampsu võtta, ei olnudki nii kohutav kuigi kotlet oli ikka roheline ja mulle meenusid kohe need katsed mis on tehtud nende produktidega.
Igastahes, reedel 11 juuni on mul viimane eksam, ning täna on õige aeg õppima hakata :)).

No comments:

Post a Comment