Search This Blog

Wednesday, October 13, 2010

Time to move on

Südames on veel kurbus, on kindlasti pikka aega, aga aeg pidavat haavad parandama..

Seega, natukene koolist ja vabast ajast. Homme on psühholoogia seminar, vaatab mis tunne seekord on, kuigi ma olen vahepeal läbi lugenud ja töötanud 4 peatükki, näen nüüd asju hoopis teises valguses. See on tore, sest naudin ainet, kui ka loenguid- mis on üpris tähtis. Teateriteadust naudin ka, isegi meeleldi. Olen hetkel oma otsusega just need erialad valisin, rohkem kui üsnagi rahul.
Hea uudis on see, et eile potsatas mu meilile kiri, et kuna olen teatriteaduse tudeng siis saan enamikes Eesti teatrites pileteid tavahinnast soodsamalt. Teine hea uudis on, paparapapapapaaa... ma saan sõidutoetust, esialgu detsembrini.
Täna käisin tudengipäevade raames 3 erinevas aeroobikatrennis, zumba oli lemmik ja võttis päris läbi, aga sain sellest lõppkokkuvõttes siiski palju energiat juurde.
Rääkides ilmastikust, siis on meile vist lumeta talv saabunud, st lume asemel on krõbisevad kirjud lehed. Ja rääkides ilmast, siis vend puhkab Kreetal..mmõnus, ma ootan kingitust.
Nädalavahetuseks lähen jällegi koju, issi tuleb ka:)

No comments:

Post a Comment