Search This Blog

Monday, October 4, 2010

Randomnessss


Suss the boss

Nädal ja pool mõõdas viimasest sissekandest, ilmselgelt ei mäleta ma kõiki asju, seega räägin mida mäletan ja millest on ka fototõestust. Käisime 22 sept Geni's, mulle meeldis ja teistele meeldis ka. Enne tegime soojendust Pikal tänaval S&A juures. Käisin jooksmas ka, ja olen siiani iga nv Pärnusse sõitnud neljapäeva õhtuti, ja ei olegi siin saanud olla korralikult. Bret kutsub mind memmekaks, sellepärast.
Nägin ka preili Hannat üle pika aja ja jalutasime kaua emajõe ääres, täitsa ilus oli kui vett lähedalt ei vaadanud. Kõik see värvilisus mis puudel hetkel on ja lehtede sahin kingade all annab nii palju head tuju ning positiivsust et ma võiksi jääda üle Toomemäe jalutama loengutesse ja tagasi, kuna mul on praktiliselt kõikide loengute vahel 2 tundi vaba aega.
Ma ei mäleta mis me eelmine nv tegime, aga see nv (minul hakkab nv juba reede hommikul/neljapäeva õhtul) käisime kallima onu sünnipäeval, kus olime ilmselgelt ühed nooremad, va. 2-3 aastased, jee. Küpsetasin nii reedel kui ka laupäeval sünipäevale kaasa virsiku-martsipani kooki, retsepeti võtsin Kokkama Ragnega blogist. Üldiselt soovitan seda lugeda, kuna seal on palju väga head väärt kraami.
Issi oli ka kodus nv-l ja veetsime pea kuus tundi linnas osteldes ja tiirutades ja jalutades, isegi mind kui poearmastajat väsitas see ära. Olin lõpuks läbi nagu käbi.. wuupwuup.
Teisipäeval (homme) lähme sõbrannaga ühele lahedale üritusele, räägin sellest homme ja lisan ka pildimaterjali kui seda saan.
Eelmine nädal on ka esimene psühholoogia seminar- uh, mul on nii palju palju õppida ja aru saada, tundsin et mind on justkui visatud vette tundmatus jääkülmas kohas ja siis sinna uppuma jäetud. Aga loodan et see oli esimene ehmatus lihtsalt ja luban endale et teen kõvasti tööd psühholoogia kallal!
See nv hoiame peiksi kassi, as simpel as that. Ja teen teoks plaani peole jõuda ja sõbrannasid näha ning lugedalugedalugeda ja õppidaõppidaõppida mida korrutati meile Koidula Gümnaasiumis.
Ja wolaa.. kui kohti on läheme lõpuks oma suvelõpu puhkusele Roootsi ülejärgmine nv :))







Haakusime


Olime mõnusad

No comments:

Post a Comment