Search This Blog

Tuesday, September 21, 2010

Võrguta võrgus




Väike osa põnevust


NO99 Kadrioru tühjas lastebasseinis

Asjad on nüüd nii kaugel, et alustasin jooksmisega, mida olen juba 3 aastat vaheldumisi planeerinud.. täna on jalad valused, aga emajõe ääres joostes tuli isegi korraks kodutunne, eriti kui jõudsin sinna liivasele väiksele rannaosale ja võssa.. Seega lähen täna uuesti, üritan tekitada rutiini.
Ja on ilmnenud, et tehnika ja mina ei käi ikka veel kokku- arvuti teeb nalja, ei lase ühtegi asja avada.. isegi mitte Simsi, ja isegi mitte kõlareid.. ja siis jälle ükshetk laseb. Ma ei mõista, mu kunagi õpetaja ütles ka, et arvuti on tark/loll, vastab hetkel täiesti tõele.
Eile käisin ka raamatukogus ja laenutasin 6+3 raamatut, viimased saan täna kätte kuna need olid hoidlas, läheb lugemiseks, kuigi arv on väga väike tervest kohustuslikust nimekirjast, psüholoogia raamatuid ei saanud üldse hetkel.. Aga üldiselt tunduvad põnevad, Eesti teater, teatriajalugu, NO99, Mikiver, Üksküla.. exciting.
Homme toimub kirjandus ja kultuuriteadlaste esimene selle sügise pidu Gen-klubis, mina ei ole seal isiklikult veel käinud, kuid tõotab tulla põnev, kuna kohal on ka I aasta tudengid ja väga huvitavad esinejad, parim on see et enne on naiskatega eelsoojendus, ootan vägavägaväga :)

Nüüd aga loen etendusi edasi,
olge mõnnad ja nautige sügisilmu :)

No comments:

Post a Comment