Search This Blog

Thursday, September 9, 2010

Täna, homme, eile










Ma ei ole siia järjekordselt mitu kuud kirjutanud, täpsemalt päevast mil ma Jahikasse tööle läksin. Kuidas suvi möödus? Muidugi ma ei suuda siia enam detailset ülevaadet tööst ja suvest anda, kuid suvi oli kuum, minu suve iseloomustab töötamine, klienditeenindus. Sai nalja, sai ka nutta- mida tegin I korda nelja suve jooksul mil ma seal üldse töötanud olen, isegi meie macho-kokal tuli pisar selle peale :*) awww.. jah. Õnneks lõppes kõik siiski jälle hästi nagu ikka. Põhimõtteliselt tagantjärgi mõeldes suutsin ma tööle vist minna vaid mõeldes sellele, kuidas seal kõhukrampides hea seltskonnaga terve päeva nalja saab visata. Meil oli tõesti parim vahetus :). Vahel juhtusime isegi kluppi, ja isegi nii et kõik meie vahetuse omad leidsid sinna tee koos meiega- alustades vahetuse vanemast, juhatajast ja lõpetades kokkadega, awesome. See suvi õppisin ka klientide ja nende oi-jumal-kui-imelike-soovidega ümber käima, vabandama- ja vabandama kui meil toidu ooteajad oli pooleteisttunnised. Tore oli ka see, mis annab siiani tunda- et püsikad ja muidu toredad kliendid tunnevad ära sind ka tänaval ja nende nägu lööb särama sind nähes, teeb kohe sooja tunde sisse. Ja ka üldiselt ei saanudnurida, sest tipi-tasku ületas päevapalga ikka 3-4 kordselt, ihih. Ja muidugi sai pool seltskonnas meie poolt ka uued üliarmasad nimed nagu Rähn, Rähn 2, Marvi, Krissu-Pissu, kõlas ka lause: Parem hilja kui Silja, jah :) armas. Saime ka uue juhataja endale- skandaalne tädi ja veel skandaalsemad kohad kus ta on töötanud ja mida ta on põhja lasnud, rärr ütleks vaid, või siis ajulagedus?! Ma ei tea, ei leia siiani õiget sõna. Ja kõige selle lõpetas äärmiselt **** väljasõit Tartusse /tagamaadest teavad jah mõned, ei hakka siia blogima, läheks liiga pikaks ja halvaks ja inetuks/ kus sõitsime lodjaga suhteliselt solgisel emajõel ja pärats istusime püssis... jah et siis selline kõigi aegade viletsaim lõpetamine üldse. Aga see selleks, olen õnnelik et sain selliseid tuttavaid ja sõpru endale suve jooksul.
Vabadel päevadel magasin kodus ja pidasin oma esimese tõelise juubeli kah ära. Juubelit pidas ka vanaema- uhke 70.
Ja nüüd on juba september, kolisin siis jälle alaliselt ja ilma kallimata Tartusse, esialgu olime Liisiga Narva mnt 27 ühikas, meil oli õnn elada esimesel korrusel täpselt CT üleval, ei pidanud kluppi minemagi, saime peo koju kätte. Mitu ööd karaoket pidanud, mõtlesime et võiks siiski proovida ära kolida, saime kohad kõrvalühikasse, siin klubi ei ole, aga on boksikaaslased, kes on naljakad- nad tahavad ühiskasutust ja nad on aktiivsed, meie Liisiga aga ei taha ühiskasutust, igal ühel oma, okei mul on küll Liisi sokid, voodilina ja mesi aga me oleme omad. Ühesõnaga oleme sissetungijad ja varitseme pidevalt et meie asjad oleks omal kohal. Saime ka oma esimesed kingitused Tartus, eelmised üürnikud jätsid meile Shreki, milka šokolaadi ja makarontsikuid ning armsa kirja. Ostsime ka ruuteri ja saime selle tööle, ka minu arvutiga, nett on õnneks supper, nii et saame siin hängida. Liisil on telku ka läpparis, mina saan ka varsti kui asjad ära seadistan, wuupwuup.
Hankisin endale ka digika, väikese, nunnu, väga hea pildikvaliteedi ja värvidega ning panoraamvõttega. Nüüd saan siia tihedalt pilte lisama hakata.
Ja suvel võtsin endale ka oma esimese isikliku loomakese- villahiire, chinchilla- nimeks sai sellele väiksele paharetile Sousa, hetkel tegeleb temaga küll venna, niikaua kui ma saan ta Tartusse smuugeldada. Ahjaa, kui Anna tagasi tuleb saame ehk korterisse, ootan seda aega juba, ma ausalt ei ole eriti ühika inimene.
Koolist nii palju, et õpin nüüd siis teatriteadust peaerialane ja kõrvaleriala on psühholoogia. Eks paistab mis tulevik toob, olen juba kuulnud mitme koha pelt et minust saab psühholoogiline näitleja, ihih. Üritan ka tööd otsida, vbla...
Ja homme/reede külastan Tallinnat, nüüd on nagu rohkem põhjust ka ning varsti kruiisile, nii et õnneks hetkel on mida oodata.

Suve suurteo mainin siiski ära- leppisin ära ühe toreda inimesega :)

Ja Saile sai ka 20, pean ära ütlema et nii põhjalikult ja ägedalt korraldatud pidu ei ole kaua ette tulnud. Ilus algus II aastale Tartus.
Kindlasti on paljupaljupalju asju mida veel jagada teiega, aga teinkord, pean hakkama loengusse sättima :)

Ilusat päikesepaistelist ilma

3 comments:

  1. Nii tore, et sul oli mõnus töö suvel! Kunagi ausalt luban ja crashin te ühikasse, enne kui lahku kolite, et muljeid kuulda !

    ReplyDelete
  2. Jepp.
    Loetud ja kas ka mõistetud?
    ;)
    Siit aga blog mida ise loen ja vaatan.
    Meie tuttavad Soomest.
    http://www.bandiidid.blogspot.com/

    ReplyDelete