Search This Blog

Sunday, September 19, 2010

Mission complited

Nüüd on käes juba pühapäeva hilisöö, peaaegu esmaspäev. Väljas sajab, sajab ikka päris kõvasti, aga mulle meeldib, see on kohe nagu õige sügis, mil on hea ja hubane soojas toas istuda. Hetkel istun mina ühikas, Narva mnt 25-315, Liis on ka siin, heitis just tuttu, teen kohe sama kuid enne räägin ära oma viimase saavutuse. Mul tuli kungi buduaar.ee -ga liitudes pähe see, et võiks ka oma riided sinna müüki panna, äki keegi ostab, muidu istuvad nad õnnetult kõik kapis koos, seega tegin seda täna, ehk keegi tõesti tahab, seega why not. Kui huvi siis http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/643022
Tegelikult panin pilte üles oma saksa töö arvelt, kuna kuidagi ei suutnud 3 vaba päeva jooksul neid lehti ja vihikut kätte võtta ning õppima hakata, siin ka ei suutnud, nüüd võtan nad voodisse kaasa ja loodan homme parimat.
Sain aru, jällegi, et msn on äärmiselt mugav, tsättisime Liisiga ennem, tema voodis, mina laua taga, põnevat juttu mu buduaari saavutustest.
Ja rääkides kõrvalelanikest, siis nad on omamoodi.

Silmaklapid jätsin ka Pärnusse, ning tarkusehammas opereeritakse ka mul välja, võimalik et juba eesoleval reedel :)

Head ööööd kallid :)

No comments:

Post a Comment