Search This Blog

Tuesday, September 14, 2010


Üks lemmikohtadest

Peperenaine ja peremees

Mu söögikaaslane Liisa

Rase mees Cher

..ja kõigi lemmik Lass

Tüdruk keda kõik armastavad, ta ei saa lapsi ja on 7-aastane igavesti

..olin üks viimastest

Olen trennist tagasi. Tegelikult on see hiina vanade tavade järgi hingama õppimine ja enda seestpidiselt tugevaks muutmine, nii mentaalselt kui siis füüsiliselt, kuid see ei eelda meeletut lihaste pumpamist, vastupidu, kõik tuleb sinu enda seest.. ma ei oska seda seletada kohe kinldasti mitte nii hästi nagu seda tegi õpetaja, kes ise ongi hiinlane. Muide tal oli väga hea eesti keel, kuigi pidas sissejuhatavat teemat siiski inglise keeles, kuna meil ei ole nii palju sõnu et väljendada nende väljendeid. ..hm.. jah. Ma ei ole veel päris kindel kas suudan seda asja ette võtta, kuna see nõuab enese suurt distsipliini, kuid samas on see kindlasti midagi mida ma kuskil mujal enam kunagi ei õpi. So face the challenge ?! Aitäh Bretile kes mind kaasas :)
Nüüd mõned pildid nädalavahetusest, need ilmuvad küll teksti üles, kuna ma ei ole suutnud ära õppida veel nippi kuidas nad jääksid teksti lõppu, seega.. õpin kunagi varsti

No comments:

Post a Comment